کتابخانه عمومی امام حسین(ع) زاهدان

این کتابخانه در سال 1377 توسط اداره کل ارشاد اسلامی تاسیس و شروع به کار نمود که دارای دو سالن مجزا برای خواهران و برادران بخش مرجع بخش کودک بخش نشریات و مخزن می باشد تعداد کتابدارن 5 نفر
ساعات کاری کتابخانه هر روزه 7/30 صبح الی 6/30 عصر
پنج شنبه تا ساعت 12/30
حضورتان را در وبلاگ کتابخانه امام حسین(ع) خیر مقدم می گوییم
سعی بر این بوده که یک وبلاگ خوب با مطالب مفید داشته باشیم
امیدواریم با نظرات مفید خود ما را یاری نمایید.
آدرس کتابخانه بلوار خرمشهر خرمشهر 14 مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد
تلفن کتابخانه 33418922

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۹ ، ۰۷:۱۴
فرزانه ثوری

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۱
نجمه نوروزی

همزمان با عید سعید غدیر خم ، و با مشارکت کتابداران کتابخانه عمومی امام حسین (ع) شهرستان زاهدان ، و کتابداران شهرستان اصفهان ، نشست مجازی کتاب‌خوانی غدیر در فضای مجازی و از طریق صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان برگزار شد در این نشست 8 کتاب معرفی و با مخاطبین به اشتراک گذاشته شد.
فاطمه خردمن کتابدار کتابخانه عمومی امام حسین زاهدان کتاب :14قرن با غدیر،نوشته:محمد باقر انصاری ، را معرفی کرد
مریم مجیدی از کتابخانه عمومی ولی عصر (عج) شهرستان اصفهان کتاب روایت دریا، نوشته:محمد محمدیان را با مخاطبین به اشتراک گذاشت .
همچنین زهرا احمدیان و مریم در نجفی، کتابداران کتابخانه های عمومی امام خمینی (ره) وفرزانگان شهرستان بهارستان  به ترتیب کتابهای اسرار غدیر ، نوشته :محمد باقر انصاری وغدیر و ولایت ؛ گردآوری معاونت آموزشهای عقیدتی را معرفی کردند
لیلاکاظمی کتابدار کتابخانه عمومی شهید مفتح اصفهان با معرفی کتاب اگر در غدیر بودیم ، نوشته محمد باقر انصاری و فاطمه رحیمی ، کتابدار کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی شهرستان اصفهان با معرفی کتاب روی دست آسمان ، نوشته:مهدی خدایان آرانی دیگر میهمانان این محفل مجازی بودند .
زبیده مهدوی و نجمه نوروزی کتابداران کتابخانه امام حسین(ع) زاهدان نیز کتابهای حماسه غدیر، نوشته : محمود حکیمی و گزارش لحظه به لحظه از واقع غدیر نوشته :محمد باقر انصاری را معرفی کردند.
حامد زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در پایان این نشست با تقدیر از این حرکت فرهنگی خواستار تداوم برنامه های مشترک کتابخوانی ، نقد کتاب ، و دیگر برنامه های مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی شد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۱۳
فرزانه ثوری

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۰۸
نجمه نوروزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۹ ، ۰۷:۲۲
فرزانه ثوری